۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۵۴۵۷۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با ولایت است

 خانم خرازی گفت: ۲۲ بهمن روزی است که پس از دو هزار و ۵۰۰ سال حکومت های ظالم کنار رفته و انقلاب اسلامی ایران سبب وحشت و دلهره سردمداران طاغوت شد.
۲۲ بهمن

خانم شهره خرازی معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار حبرگزاری رسا در همدان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز طلوع انقلاب اسلامی بیان داشت: 22 بهمن روزی است که پس از 2500 سال حکومت های ظالم کنار رفته و انقلاب اسلامی ایران سبب وحشت و دلهره سردمداران طاغوت شد.

وی با اشاره به حضور پرشور خواهران طلبه در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: خواهران طلبه همدانی همانند سال های گذشته امسال نیز با اشتیاق بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن حاضر خواهند شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بیان داشت: همه مسؤولان و دولت مردان باید به فکر از میان برداشتن تهدید هایی که به نظام اسلامی ضربه میزند باشند و در این باره چاره اندیشی کنند.

 وی در ادامه افزود: تشکیک در اصل ولایت مطلقه فقیه و تضعيف جایگاه رهبري، تضعيف انديشه و روحيه انقلابي، بي تفاوتي مردم نسبت به سرنوشت اجتماعي خويش، وجود روحانیت متحجر و مقدس‌نما، ابتذال فرهنگي، ترويج ملي گرايي در برابر اسلام خواهي، ترويج قوميت‌گرايي، رخنه فرصت طلبان و افراد غير صالح در مراكز قدرت، مهاجرت استعدادهاي علمي و سرمايهداران به خارج از کشور، اختلافافكني بین شیعه و سنی، خروج از ساده‌زیستی و گرایش به اشرافیگری و بی‌صبری در برابر کمبودها عوامل تهدید کننده انقلاب اسلامی به شمار می روند.

خانم خرازی گفت: امروزه روحانیت و حوزه های علمیه باید در عرصه مقابله با آسیب ها و تهدیدات فعالیتی دو چندان داشته باشند تا بتوانند این رسالت سنگین را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام از حمله مستقیم با ملت ایران اسلامی نا امید شده و از راه های دیگری همچون رسانه و جنگ نرم وارد عرصه مبارزه شده اند که این مستقیما با افکار جوان امروز رابطه برقرار کرده است.

وی در پایان مسؤولیت تربیت جوانان را بر عهده حوزه و روحانیت دانست و گفت: حوزه های علمیه و روحانیان در رابطه با اصلاح اندیشه و تبیین آرمان اسلام ناب محمدی از صدر اسلام تا کنون فعالیت کرده و امروز نیز باید در مقابله با هجمه دشمنان در جنگ نرم ایستادگی کنند. /۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات